Cristina Preda este un antreprenor poet.

Deși a terminat un MBA cu Distinction (echivalentul britanic al Summa Cum Laude), Cristina refuză, în general, să vorbească în inițiale: ROI, P&L, KPI șamd. Preferă, în schimb, să vorbească despre oameni, despre caractere, valori și principii. Un discurs nu întotdeauna confortabil pentru interlocutorii din business, dar autentic și onest pentru ea.

Om de comunicare, ca structură și opțiune liber exprimată, Cristina Preda a avut un traiect interesant.

După o scurtă carieră de asistentă medicală începută la 18 ani, timp în care a urmat cursurile Facultății de Drept Maritim și Fluvial ale Universității Danubius din Galați (facultate din care, cum spune ea, a făcut “2 ani și-o sesiune” și care a avut marele rol de a o convinge că domeniul nu e pentru ea), după un deceniu petrecut ulterior în firme de prestigiu – Tetra Pak, Connex, Musat & Asociații –Cristina Preda a hotărât, în 2003, să încerce opțiunea antreprenorială. Și nu s-a mai uitat înapoi.

Brand Academy, un boutique de consultanță de brand, și Preda Publishing, unica editură românească dedicată sportului, sunt astăzi rezultatul acelei opțiuni. Companii care i-au permis să facă mai mult decât și-ar fi imaginat vreodată și să întâlnească oameni pe care n-ar fi îndrăznit niciodată să creadă că-i va întâlni.

Acum știe că totul e posibil. Crede cu tărie în posibilitățile nelimitate ale oamenilor și în capacitățile lor latente care, declanșate prin efort conștient, pot duce la realizări de excepție. Crede în generozitate și în munca asiduă, în “a pune osul la treabă” și a face lucruri, în loc să le aștepți de la ceilalți. Acesta este și motivul pentru care a ales să se implice în activitatea Hospice Casa Speranței, unde e membru al Board of Trustees.

Obiective de viitor? Să scrie.

Este fascinată de cuvinte și de universul acestora și crede că poveștile – reale sau fictive, cele pe care ni le spunem nouă înșine și cele pe care le împărtășim altora – sunt țesătura fundamentală a unei vieți bine trăite.

Cum ne schimbă viața intâlnirea cu o personalitate, o carte, o împrejurare? Cum a ajuns Bill Clinton în România? Ce povești de succes au marii sportivi? Urmăriți emisiunea realizată de Andrei Stoian, fondator & director general Intervio.ro, pentru Canal33:

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here